Curaçao – Juli / Augustus 1994

Dag 15 – Zondag 31 Juli 1994
curacao Curaçao

Vandaag hebben we het seaquarium bezocht. Hoewel Leo verwoede pogingen deed om ons voor het ingezetenentarief naar binnen te loodsen, moesten we toch de volle mep betalen! Slechts op vertoon van een inschrijvingsbewijs (dat eindelijk ‘ns na een halfjaar verstrekt wordt) krijg je korting.
De gids deed zijn best om alles in 4 talen te vertellen, maar er was zoveel te zien dat we niet eens één taal konden volgen.
Van wat we konden opvangen is blijven hangen dat haaien slechts 2x per week honger hebben.
Bij een “touch -tank” konden bezoekers zeesterren uit het water vissen en bekijken/betasten.
Vanuit het seaquarium hadden we ook een mooi uitzicht op Punda.
Onderweg terug naar de Kaya Lima, zagen we iemand vanuit zijn Transit busje een vuilniszak in de bosjes dumpen, de viezerik!

’s middags lekker geluierd en om 4 uur weer naar Sonesta Beach met Debbie, Rianne en Anouk.
Het avondeten was spaghetti.

« Vorige Pagina Volgende Pagina »